dilluns, 27 de setembre del 2010

coses diverses....

El virus dels xiquets s'extén per tot arreu. Aquest setembre, com celebrant que l'estiu s'acaba, he rebut prou noticies de projecte de xiquets vinguent de camí. Hi han de tot arreu, ampeltats Riolencs-Suecans-Fortalenyeros, Suecans de pura zepa, Valencians -de la capi, vaja- etc. El que dic, deu de ser la tardor o deu de ser l'edat, més bé... coses de la vida! alegries immenses, vaja!

A part de l'activitat noticiera relacionada amb el pròxim baby-boom (igual és que la gent, en èpoques de sequera laboral tira per la via d'intentar aplacar l'estrés fent el que toca, posant-li, com diu el refran, al mal temps bona cara) de sueca han vingut noticies directes via Paquito i Laura, que es passaren dos dies per Londres de visita. Va estar de puta mare! Llàstima que les meues matinades i les seues patejades no ens deixaren eixir un ratet per Londres en un poc més de relax.
De totes maneres, continuarem en les xarrades estos dies perque el dijous em passe per allà uns dietes. Estaré des del dijous fins el dimarts així que tindrem temps per contar-nos mil batalletes.
Entre elles, que continue currant de bon matí, anant a cursos d'anglés, quedant en gent i intentant fer vida socio-lúdico-cultural per ací la ciutat. Puc contar que vaig estar a un parc preciós (Hampstead Head) del nord de Londres fa més o menys una setmana, que d'ahí vaig fer un remember a Brixton i que vaig perdre la virginitat del Rizzy, el cine de la placeta de Brixton, per vore la segona peli de la trilogia Millenium. Vaig pel tercer llibre i estic realment sorprés de com vaig millorant l'anglés. Són uns totxos de 600 fulles de mitja i estic totalment engantxat així que estic esperant pujar al metro per agafar-me a Sallander, Blomqvist i demés per banda i sumergir-me en el món policíac que ha creat Stieg Larsson. Supose que la trilogia té molt de comercial però que voleu que vos diga, a mí m'està molant prou.

I.... hui, abans d'anar-me'n a Sueca, em pire amb Clara a vore a Placebo a la Brixton Academy. Tinc moltes ganes! moltes ganes de Placebo i moltes ganes de la sala. A ella s'han gravat molts concerts en directe de bandes mítiques. Crec que està oberta més de 20 anys i pel que m'ha comentat Marc l'acústica és bestial...
ja vos contaré!
bss a tots
see you!

2 comentaris:

Tibu ha dit...

ie ministre! t´esperem a la capital de la Ribera Baixa (Fortaleny) per fer-nos un cafenet.
Fins ara!

Jordi Gimeno ha dit...

Iee figura, que soc el Jordi, que tinc mil coses que contar-te, primer que feia moolt que no entrava al blog, i no havia vist tot el que havies ficat de la festa, m'ha molat molt. M'has d econtar en quin curro estas, quan tornes mamó, sabras perfectament anglés i francés, caguenlaputa quina enveja em fas!

Bè al que anem, que estic a Barna visquent amb el Josep!, estic a la Generalitat al servei de senyalització de carreteres per 4 mesos per una baixa maternal, cobrant el que no havia cobrat mai, fent una feina aixo si de merda, es terrible, ja et contare, m'aburrisc com un ostra i anyorant a la catalaneta, que s'ha quedat a València, obviament, perque per 4 mesos no anava a deixar una feina fixa. Quina ironia eh? canviats, cadascu a una banda

Xe que ja t'escric pero em venia de gust penjar-te algo al blog

Una abraçada