dilluns, 10 de maig del 2010

Coming back to London, Europa & Xerrada Sofware

Duguem ja 10 dies del mes de Maig i ací, a Sueca, han passat cosetes: al final el curs de Linux va ser tot un èxit, ixe mateix cap de setmana hi hagué soparet acomiat-remember amb la quadrilla suequera, etc.
Pel que fa al curs de Linux (més bé la xerrada sobre Programari Lliure), com dic, va ser un èxit. Ja tenia pinta, ja, després de vore la presentació que havia preparat el Jordi. Esperant al teacher esmorzarem per agafar forces i començarem cap a les 11. La cosa pintava que després de l'esmorzar amb cervesseta, copetes i alguna que altra cassalla matutina, seria cosa difícil mantenir el ritme de la xerrada. Al final va ser molt senzill, dinàmic, instructiu i incitant en tot moment a la reflexió. Més que tècnica va ser una xerrada política. Política perque al fi i al cap l'argument més consistent en l'ús i difusió d'aquest software és, al meu paréixer, la implicació i les ganes de lluita contra els monopolismes empresarials. El Marto, sense por ni vergonyes, proposant, criticant i preguntant com el que més va contribuïr a que la cosa s'animara. Projectant sobre un edredó nòrdic agafat dels estors i enregistrant-ho en video quedà més seriós del que prometia al principi. Llàstima que de moment no tinga clar com reduïr el tamany del video perque són 16 GB, quasi nà! (horeta i mija de xerrada). Intentaré passar-lo a troços i acabar penjant-lo per ací. De totes maneres, ací teniu unes fotos:



Per altra banda, en el tema personal, supose que ja tots sabeu que em pire a Londres a viure una nova etapa de la meua vida. Me'n vaig demà dimarts (si el puto volcà islandés i les encara més putes companyies d'avions m'ho permeten) i he pillat en principi sols el bitllet d'anada. La idea és millorar l'anglés i buscar curro per ahí.... porta oberta a diferents opcions, a diferents temps i a diferents plans!! pense que tot són ventatges així que... allà anem!. L'únic que queda clar (o almenys semi clar perque falta la confirmació final) és que viuré els meus inicis a Brixton i que retrobaré el meu espai al Hootannany, a l'Effra i, en definitiva, a aquell barri que m'encantà fa ja quasi sis mesos. Ja vos contaré... des de Londres!

per últim, vull deixar un escrit que he tret del Público del dissabte passat (crec). L'escriu Isaac Rosa (pràcticament del poc que queda interessant al diari... quina manera de devaluar-se, per favor!) i ve arran del dia d'Europa que va ser el mateix dissabte. A mí m'ha molat prou, amb el to d'ironia característic d'aquest columnista.... a vore què vos pareix!