dimarts, 15 de juny del 2010

Diari d'abord... (3)

5 setmanes ja, exactament el mateix temps que vaig passar en Novembre, des de que vaig arribar ací, en aquesta segona etapa londinenca. I hui, d'ací no res, faig un break i em pire uns dies a Sueca. Com ja he comentat per ací, estic fins el diumenge allà per anar a la boda del Jordi, que m'avellix un ou.
Pel que fa a l'última setmana per ací, continue en la meua hiperactivitat social, quedant en uns i en altres i intentant aprofitar tot açò al màxim. Vaig estar la setmana passada passejant currículums per ací i vaig anar a una altra ONG per parlar en ells. Es tracta d'Article-25, què la veritat és que pinta molt bé. S'encarreguen de desenvolupar solucions fonamentalment arquitectòniques per a situacions d'emergència en països en vies de desenvolupament. A més, organitzen jornades tècniques sobre aquest tema... estic intentant que em facen una rebaixeta per a la pròxima que serà el divendres de la setmana que ve i a vore si assistisc perque la veritat és que pinta molt interessant. Vaig estar parlant en el director de Projectes i pareix que el fet de que parle francés els interessa prou... de totes maneres, a vore com queda la cosa.

Pel que fa a les classes de Sònia, ahir vam tenir la segona sessió. Va estar bé encara que anem moooooooooooolt poc a poc. Com deia un saharahui que ja fa molt de temps es quedà a ma casa d'El Perelló, "pasos lentos, pero seguros".... espere que no se'm desespere i es desmoralitze amb l'AUTOCAD i ho envie tot a la merda... jejeje... supose que no!

I... lo de les quedadetes intercanviadores d'Anglés-Castellà continua funcionant. El diumenge torní a quedar en Karine, la xica francesa que viu ací 10 anys i que vol practicar el seu Castellà i estaguerem xarrant un ratet de tot i de res... és la segona persona budista que em trobe per ací... camp per explorar! almenys, per saber què collons pensen... El dissabte, un dia abans, quedí en altre xic: Taiwo. No sé per què me l'imaginava oriental i allà estava jo, a Picadilly Circus, buscant xinos perduts que estagueren esperant-me... al final m'aparegué un xic (uns 25 anys) de pares Nigerians... xino del tot, vaja! anàrem a fer un café i estaguerem dos hores parlant de la història del Regne Unit, de l'Estat Espanyol, de Nigèria, del fútbol, etc. pareix molt bon tipo i, ara sí que puc dir, que el meu anglés és moooooooolt millor que el seu castellà! li vaig conjugar tres o quatre verbs i se n'anà més pagat que un huit! jejejje...
De la xarradeta amb TAiwo vaig anar passejant (40 min, més o menys) fins la Tate Modern Art. Si les exposicions són interessants, l'edifici, al meu paréixer, encara ho és més... just al costat del riu, en una antiga fàbrica rehabilitada i amb unes vistes des de la cafeteria a la catedral de Sant Paul i al pont del Mileni (que uneix la Tate amb ixa catedral) impressionants... ahí van unes fotos.



Tate Modern Art (al fons) i pont del Mileni



Catedral St Paul i pont del Mileni

Deprés, per la nit, vaig estar a un bar celebrant l'aniversari d'un xic de Sueca que està per ací. Va ser un poc Sueca-group però ho passarem de puta mare.

Diumenge, quedadeta amb Karine de matí i per la vesprada vaig estar a BrickLane amb Clara i una parella turca amiga d'ella que són molt bona gent. Altra vegada practicant l'anglés... poc a poc...

I... res, com dic, em pire a Sueca en unes hores. Ja he acabat les classes d'anglés en esta primera etapa i sobre les classes gratis de tres mesos que havia de començar a la tornada no es sap res pel moment. El cas és que en açò de la crisi el govern ha tallat les ajudes i no saben quan tornaran a arrancar així que supose que o tornaré a fer un meset amb els training teachers o em pillaré alguna altra cosa per continuar millorant l'idioma... ja vorem, ho decidiré a la tornada!
a tot açò, mhe de posar les piles en el tema de la feina... ja tinc coses a fer quan vinga, no?

Deixe unes panoràmiques que vaig montar ahir... b7s a tots

Jubilee Primary School (vistes des de casa Mark)


Brixton


el Thames