dimarts, 16 de juny del 2009

el refranero...

Després de tots els últims relats, purament polítics, que he deixat al bloc, aquest està molt més enfocat al tema personal... sobretot perquè ja està ahí la data de l'oposició.... taxan, taxan! 25 de juny, és a dir, aquest dijous no, el següent...

estic cagat, per què negar-ho! però bé, aquesta sensació és coneguda i apareix cada vegada que ve un examen important... que estic pensant jo, en la puta vida pararé d'examinar-me?¿?
pues tirant-li un poquet de circumstancialitat, supose que no... ni jo ni ningú que siga un poc cul de mal asiento, que es diu per ací, perque jo pense que a mí em va la marxa, vaja, que qui no te complicacions se les crea ell mateix i ací estic jo, esperant a que arribe el dia D... :-)

... però bé, també diuen que qui sembra recull, no? jo ací estic sembra que te sembra, per això que no siga! recollirem?¿? promec compartir... que ja sabeu que "compartir es amar"....
(què refranero estic, no?)

bsos a tots