diumenge, 7 de setembre del 2008

Enginyeria Sense Fronteres

Ja estem a setembre i pareix que els últims reductes vacacionals sorgits per Eivissa i gràcies a Bancaixa, han acabat!! (tot lo bò s'acaba xiquets!!)... jo continúe enclaustrat a casa fent l'esprint final en la carrera opositora... per als que no vos ho he dit (cosa rara, pq paresc monotemàtic! ;( ) és el 6 d'octubre, així que en un suspir està això ja ahí (mareeemcagueeeeeee!!!)

Per ací estan de festes; estan bé, pq com a tots els poblets la gent té més ganes de rauxa que el món!! ara, les orquestretes d'estiu deuen de ser totes del mateix estil (i em pregunte, jo, si sempre tenen el mateix repertori més les dos o tres cançonetes de l'estiu corresponent, quantes hores de concert necessitaran d'ací 10 anys?¿?¿?) i estic del "watamericonsul, chipipatí, chupipamí" i del "pakito el xocolatero" fins els ous! jejeje.... parlant de pakito, ahí va una foto simpàtica dels artistes:



(extreta del picassa del juanma!! marto que et quedes a l'altre costat de la "brecha digital"!! jejee
picassa juanma)


l'altra coseta que volia deixar per ací és una espècie de documental, curtet, que ha fet Enginyers Sense Fronteres sobre el programa de Moçambic al qual estic participant jo de voluntari... bé, en la puta oposició m'he despenjat un poquet però espere agafar-ho promptet...

està en dos parts. Espere que vos agrade...

Besossss