dimecres, 24 de setembre del 2008

Com si forem de Bilbao (de xulos, clar!)

ahhhhh pues, sí que estem bons!! tenia en el cap parlar un poc del mim que ha passat, (bé, millor dit, del MIM en general pq no he pogut estar) a arrel d'unes fotos del gran Catapí que em van arribar per mail via Patri però amb açò de la ploguda del mil.leni ja no sé per on començar... Poc puc contar jo que estic ací a casa i, no patiu, que si pel carrer hi hagueren un tall de fills de putes que haveren minat de bombes lapa l'entraeta, a mí no em tocava segur!! :-) ...
tot el què sé ha estat fruït dels retalls de diaris, converses telefòniques amb amics i pàgines web diverses però pareix que, o bé el canvi climàtic està ací ja (però ací ací... bé, allà en sueca, dic) o bé a déu no li mola gens que no mane ni el xiri ni el lechal o no m'ho puc explicar... (supose que ja haureu escoltat això de que el sr. lechal ja té el sequial navegable" jejeje...)

Siga com siga i bromes a part, es veu que la cosa ha estat xunga de veres i, a part d'estar present en totes les converses, segur, fins que acabe l'any com a mínim, supose que C9 (això si que no arriba!! oehhhhh ohehhhhh!!) estarà desempolsant tota la infraestructura mediàtica que gastà a allò d'alcàsser per fer especials, contraespecials i succesos varis...

Deixe algunes fotos internautes que m'he trobat per ahí, supose que les haureu vist tots ja (tretes del Levante):



A tot açò, en tot açò, a la política nacional i internacional han passat coses que caldria comentar-les (crisi econòmica i mesures, il.legalitzacions de partits i atentats terroristes) tot i que, crec que esperaré que escampe el temporal...

deixe una coseta, que tot i ser llarga i un poc específica, si a algú li interesa el tema crec que està de puta mare... és sobre les ciutats urbanes i la diferència bestial d'oportunitats dins d'elles i basa l'argument a les faveles brasileres... De regal, allà va una foto que vaig fer l'any passat a Rocinhas, una de les faveles més grans de Rio... besos a tots!



I l'article: http://blogs.publico.es/dominiopublico/?p=798


besossssss...