divendres, 20 de novembre del 2009

primera setmana a Londres

Ahir dijous va fer una setmaneta que estic ací i vos conte com han anat les coses des del diumenge passat quan vaig escriure l'anterior entrada al bloc....
Després d'aquests dies de més, seguesc amb les meues especulacions sobre allò que estic vegent. La primera cosa és que ni tenia al post anterior massa idea de Londres ni ara tampoc!! Aquesta setmana, he trobat la vertadera City de londres (Maite viu al costat, però no dins d'ella) així com també he trobat els grans edificis i el tràfic que pensava jo que no existiria...
el diumenge aní a dinar amb Maite i Mark a la zona on viu Maite. Està tocant la City. Molt interessant l'ambient de Londres del cap de setmana! Hi han un fum de mercats en cada zona de tot el que es pugueu imaginar. Mercats com el de Brixton, mercats de roba, mercats de coses curioses, etc. Prop de casa Maite està el mercat de Spitafields què és una nau que supose seria on estaria l'antic mercat que ara està prou rehabilitada i té una part tancada per a tendes i demés i altra oberta per a les paraetes del mercat. Tot a cobert però molt diàfan. Per ixa mateixa zona, com ja vaig dir, hi han un fum d'antigues fàbriques, pàrkings reconvertits el diumenge en mercats, etc. I els carrers pleníssims de gent!! molt interessant!. Com que em vaig quedar en ganes de fer de turista, el dilluns pel matí vaig anar a prendre unes fotos. També vaig passar per la City. La City és, com deia, el centre financer de Londres. La part més a prop de casa Maite està plena d'edificis moderns i de vida de negocis entre setmana. Hi ha edificis què són per a flipar, en sèrio. Ahí van unes poques fotos:

El dilluns per la vesprada vaig començar el meu curset d'anglés. Vaig arribar allí prompte perquè havia de fer una prova per vore en quin grup em clavaven. Al final el meu nivell està a cavall entre intermig baix (pel parlar) i intermig alt (per gramàtica) així que m'han clavat en l'alt i ahí estic jo tot agobiat!! jejejeje... no no! Les classes en general van bé tot i que necessite practicar més el meu anglés parlat perquè supose que es podeu imaginar que per a mí, en tot el xarrador que sóc, no poder expressar-me em toca un poc la moral (per no dir altra cosa!!! :-)) però bé, sé que és sols la primera setmana i que poquet a poquet segur que vaig millorant.
A la classe som uns 14 i és un poc com els xistes estos antics: tres coreanes, un xic d'aràbia saudita, un cubà, mogolló d'italians -3 o 4-, un xic de madrid, jo, etc... Cada dilluns entra gent nova i este dilluns entrí jo i el xic d'Aràbia Saudita així que a principi és un poc difícil entrar en un grup nou però el dimarts anarem a pegar una volta la major part de la gent i ahir me'n vaig anar en un italià a vore un concert a Camden Town.
La setmaneta ha passat pel matí intentant pegar una volta alguns dies (vaig visitar la part de la City més vella, que no coneixia i on hem vaig trobar el tràfic, les avingudes i tot allò que a mí menys m'agrada de les grans ciutats) i intentant refrescar l'anglés a casa. Per les vesprades curset, i després bé algun enredro com el d'ahir, o bé a casa per cuidar el costipat que encara tinc. El dimecres, en casa, va ser molt interessant. Mark i un amic estaven per casa assajant.
tenen un grupet de música tranquileta que està de puta mare la veritat. Mark canta i toca la guitarra i Steven toca la mandolina! Em vaig fartar de tirar fotos i de gravar-los en mini-videos amb la càmera de fotos!! Per a mí va ser tota una novetat i la veritat és que m'ho vaig passar de puta mare. A més, entre cançó i cançó vaig poder practicar un poc d'anglés... Ahí va una foto de Steven i la seua mandolina! intentaré posar un video de l'assaig prompte!



ups!! se'm fa tard!! he de fer el dinar, arreglar-me i anar al curset! a vore si este cap de setmana continua el serial!
besos a tots!

2 comentaris:

Tibu ha dit...

ie Enric! estàs més perdut que un teuladí en alta mar!

Anònim ha dit...

Esteu adotrinats. Ara resulta que "l'ingli pitinglus" no fas res. El futur és el xinés. A vpre si teniu collons.